პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კომისიის
წევრი:
|
|
|
|
მუნიციპალიტეტი:
|
|
|
|
გუნდი:
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შეფასება
|
კომენტარი
|
|
I. პრეზენტაციის ტექნიკა (კოეფიციენტი - 1)
|
|||
|
პრეზენტაციის სტრუქტურა:
პრეზენტაციის წარმოდგენა მკაფიო, ლოგიკური, თანმიმდევრული ფორმით
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
1.
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი:
აუდიტორიის ინტერესის პროვოცირება და შენარჩუნება. ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან,
არსებით საკითხებზე ყურადღების გასამახვილებლად მიმიკის, ჟესტიკულაციის, ინტონაციის
გამოყენება.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
2.
|
ვიზუალიზაცია:
პრეზენტაციაში გამოყენებული ვიზუალური მასალების
ხარისხი, რელევანტურობა.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
3.
|
რეგლამენტის დაცვა:
პასუხისთვის გამოყოფილი დროის რაციონალურად
გამოყენება.
|
1 – ნაწილობრივ
2 – სრულად
|
|
4.
|
მეტყველების
კულტურა:
გამართული ქართულით საუბარი და რელევანტური ტერმინოლოგიის
გამოყენება.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
II. შინაარსობრივი მხარე (კოეფიციენტი - 2)
|
|||
|
შინაარსის რელევანტურობა:
პრეზენტაციის ფოკუსირება საკვანძო საკითხებზე,
ძირითადი და არა მეორეხარისხოვანი (ან ნაკლებად მნიშვნელოვანი) ინფორმაციის დომინირება.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
|
ანალიზი და არგუმენტირება:
პრობლემისა და მისი გადაჭრისათვის გაწეული
სამუშაოს გააზრებული, დამაჯერებელი ანალიზი.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შეფასება
|
კომენტარი
|
|
III. გუნდურობა (კოეფიციენტი - 1)
|
|||
|
სამუშაო მიზნის გააზრება, თანამშრომლობა;
ორგანიზება და მართვის პოტენციალი.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
IV. კითხვა-პასუხი (კოეფიციენტი - 2)
|
|||
|
დამაჯერებლობა:
შეკითხვაზე ადეკვატური, არგუმენტირებული პასუხის
გაცემა.
|
1 – სუსტი
2 – საშუალო
3 – კარგი
4 – საუკეთესო
|
|
|
რეგლამენტის დაცვა:
პასუხისათვის გამოყოფილი დროის რაციონალურად
გამოყენება.
|
1 – ნაწილობრივ
2 – სრულად
|
|
მსჯელობისათვის:
გუნდის ძლიერი მხარეები
|
|
გუნდის სუსტი
მხარეები
|
|
დამატებითი
კომენტარები
|
|
No comments:
Post a Comment